reklama

Valentín sviatok nie len pre zaľúbených

Opäť tu máme raz sviatok sv. Valentína, sviatok všetkých zamilovaných. Po ceste domov som stretávala v uliciach zaľúbené dvojice, ktoré sa s lásku túlili k sebe a prejavovali si svoju náklonnosť. Poviete si, veď to robia stále. Neviem. Možno je to tým, že som si to práve dnes viac všímala, ale všetci okolo mňa sa mi zdali šťastní. Doslova žiarili, ako by prežívali svoju prvú lásku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Hovorila som si, že Valentín je iba pre zamilovaných. Z tohtopresvedčenia ma vyviedol môj ocino, ktorý mi po príchode domov daroval veľkú bomboniéruv tvare srdca. A toto bol pre mňa ten najväčší prejav lásky.Uvedomila som si, že moji rodičia ma majú radi a aj keď s nimi dosť často zvádzamneľútostný boj. Sú to práve oni, na ktorých sa vždy obraciam. Ocino mi ukázal,že práve láska je ten prvok, ktorý drží rodinu pohromade.

Priznám sa, že sviatok Sv. Valentína som nikdy neoslavovala.Nikdy som mu neprikladala žiadny výnimočný význam. Až do dnešného dňa. Teraz viemna sto percent, že tento sviatok oslavovať budem. Hoc to bol pre mňa umelovytvorený sviatok. Dnes som pochopila, že ľudia sú v tento deň na seba milšía človeku predsa len dobre padne, keď si naňho spomenie niekto blízky.

Barbora Zichová

Barbora Zichová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladé a veselé stvorenie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu