reklama

Keď bloger nepravom obviňuje druhého blogera

Dnes som konečne nabrala odvahu a rozhodla som sa brániť proti nepravdivému útoku na moju adresu. Reagujem na bezmenného, ktorý neustále prispieva do diskusii k mojím článkom a neustále má v nich uráža a nemá v sebe ani len trošku odvahy a pod svoje zaručene pravdivé názory sa nie je schopný, ani len podpísať. Pre jeho spokojnosť som sa rozhodla zverejniť jeho posledný príspevok a trošku mu objasniť fakty.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

„Tento blog (ako aj všetky predchádzajúce, ktoré autorkanapísala) sa vyznačuje patetickou snahou zaujať za každú cenu…..
Zatiaľ sa mi potvrdilo:
- že autorka sa namiesto učenia na skúšky venuje pozeraniu trápnych abezduchých relácií na najkomerčnejšej zo slovenských televízií (viď blog okošických manželoch a o primátorovi Dankovi),
- že jej myslenie a uvažovanie dosahuje (horko-ťažko) úrovne 5-ročného dieťaťa(viď blog „Lebo medveď…“),
- že nie je schopná adekvátne zareagovať v situáciách, ktoré si reakciuvyslovene vyžadujú (viď blog o „Tehotných parazitoch“),
- že zrejme veľa času trávi čítaním „románov pre ženy“, kde sa snaží nájsťnámet na svoj nový blog (viď blog „Keď láska nadovšetko bolí“ a „Keď láskazaslepuje oči“),
- že autorka sa naučila mať vlastný názor ďaleko za prahom dospelosti (viď blog„Už nikdy nedám na reči okolia“),
- a že ani ďiaľkové štúdium filozofie (sic) nie je zárukou ovládania základnýchgramatických pravidiel (viď všetky doterajšie blogy)………“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V prvom bode príspevku ma obviňuje, že sa snažímzaujať. Kto z nás čo prispievame nemá snahu, aby si ho ľudia prečítali? Myslím,že aj on kritizuje iba preto, aby si ho ľudia všimli.

V ďalšej časti ma ostro kritizuje, že pozerám a čítambulvár. Priznajme si kto ho nečíta? Aj sám autor príspevku si protirečí. Akovie, že pozerám bulvár? Jediná možnosť, ako sa dozvedel o tom, že píšembulvár je to, že si daný článok prečítal, a že ho musel zaujať nadpis. Čižezdá sa mi to trápne, keď kritizuje niekoho za to čo robí aj on sám. A to,že pozerám bulvár je moja vec. Vo svojom blogu píšem to čo chcem ja a nie točo on. Blog milý neznámy je preto, aby si tu človek napísal to čo ho zaujíma a točo chce.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V ďalšej časti ma kritizuješ za to, že moje uvažovaniedosahuje úrovne päťročného dieťaťa. Tento tvoj názor sa mi zdá priam nemiestny.Ako môže hodnotiť, keď nepoznáš. Veď sám si ma zato kritizoval v jednom mojomčlánku. A popravde ak mám teda úroveň päťročného dieťaťa, tak to ti ďakuje.Pretože si mi tým vzdal holt. Máloktoré dieťa si dokáže v piatich rokochzaložiť blog, vložiť vlastnú fotografiu a vyplniť formulár. A popravdeak ma obviňuješ, že som neschopná tak potom mňa zaráža, že keď si taký dokonalýprečo sa nepodpíšeš. Veď už päť ročné deti vedie, že keď niečo chcú musia sanajprv predstaviť. A popravde asi si na nesprávnom blogu, pretože polovicačlánkov je tu o rodine a zážitkoch a ty podľa svojich reakcii hľadášvysoko inteligenčné články.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vo svojej kritike pokračuješ a vyčítaš mi čítanieženských románov. V tomto ťa veľmi sklamem. Žiadny takýto román vo svojejknihovni nemám, ale budem rada, keď mi nejaký zaobstaráš, pretože ty si podľasvojej reakcie skúsený a máš predstavu čo ma takýto román obsahovať. Zarážama, že hodnotíš články a osoby, o ktorých nič nevieš. Tu ti chcempripomenúť aj ďalší bod tvojej kritiky. Ty si podľa toho ešte vôbec nedosiaholúroveň piatich rokov, keď kritizuješ osobu, ktorú si nikdy nevidel a ani nepoznáš.

Vytiahnutie na svetlo to, že som študentkou diaľkovéhoštúdia je pre mňa smiešne. Kritizuješ môj pravopis, kludne. Tu ti dám za pravdumoje články nie sú stopercentne bez chýb, ale ja to robím pre zábavu a keďti chyby tak strašne vadia, nečítaj ma. Celkovo tvoj príspevok mi vyznel ako chabázávisť. Nebodaj ti až tak prekážam? Prečo ma teda čítaš? Stlačí jeden jedinýkrok a moje články sa ti už viac neukážu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mňa zaráža, akurát to, že tvrdíš, že moje články sú strašne, prečo ichaj naďalej čítaš? Potrebuješ niekoho stále kritizovať a niečosi svojou kritikou dokázať?

Tento článok som napísala, preto lebo vie, že si ho prečítaš?Naber odvahu a reaguj, ale buď taký dobrý a pod svoju tak veľmibravúrnu kritiku sa podpíš ako to robím ja. Každý je hrdina, keď píše anonymne.

Barbora Zichová

Barbora Zichová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladé a veselé stvorenie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu