reklama

Keď reakcia na článok poteší

Vo štvrtok ôsmeho februára som uverejnila na svojom blogu článok o tom, že nikdy nedám na reči okolia. Vtedy som bola v tom, že môj blog aj tak nikto známi nečíta. Až dnes som zažila prekvapenie, ktoré som neočakávala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V tom článku som spomínalastretnutie s jedným mužom, ktorého som dovtedy považovala za arogantného a protivnéhochlapa. Tu som opisovala, že som svoj názor zmenila. Dnes ma čakaloprekvapenie. V tento osudný deň som sa stretla s dvoma mužmi a práveo jednom z nich som písala v mojom blogu.

Dnes mi jeden z týchto mužovnapísal, že mi prispel do diskusie. Spočiatku som zostala zarazená, ale čo užblog je nato, aby sa čítal. Rozvinula sa zaujímavá debata o mojom článku.

Záver bol veselý s malou otázkou.O kom ten článok je?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz si kladiem otázku ja. Je logicképovedať o kom som písala, alebo si to mam nechať iba pre seba? Nechám sito pre seba a myslí, že je to takto lepšie. Ale popravde kolegovia poviemVám pravdu popis z môjho starého článku sa momentálne :-D nesťahuje ani najedného z vás :-D.

Barbora Zichová

Barbora Zichová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladé a veselé stvorenie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu