reklama

Lebo medveď na štyri je Bubu!!!!

Žijem v rodine, kde spoločne s dospelými vyrastá aj jedno malé dieťa. Na tomto dievčatku sa až príliš prejavu vplyv dospelých.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vo svojej podstate je to veľmi milé a hravé dievčatko.Má však jednu maličkú chyby. Kým jej rovesníci sa hrajú s hračkami, ona opravujepísomky podľa vzoru svojej starkej. Namiesto prebaľovania bábik, ťuká do klávesnice, behá pointernete a všetkých na okolo sa snaží presvedčiť o rýchlosti informácii.

Po vzore svojho otecka sa z nej už v piatich rokochstáva počítačový génius. Jej jedinou deckou záľubou je pozeranie rozprávok. Ajtáto činnosť má však jeden veľký háčik. Rozprávku si musí zásadne pustiť sama a spoločnosťjej musí robiť diaľkové ovládanie, ktoré pevne zviera vo svojej malej rúčke.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nás dospelých však každý deň dokáže prekvapiť niečim úplnenovým. V stredu došla zo škôlky so sklopeným pohľadom a nahnevaná nacelý svet. Snažila som sa z nej vytiahnuť čo sa stalo. Po dlhom lámaní mi vysvetlila,že si s jedným chlapcom vymieňali názory stručne ručne. Keď som jejpoložila otázku prečo. Ona mi sucho s deckým výrazom v tvári odpovedalajednou vetou: „Lebo medveď na štyri je Bubu“. Zostala som zaskočená a nevedelasom reagovať. Ona sa zdvihla a odpochodovala do svojej izby.

Ja som sa dnes v práci stretla s podobnou situáciu.Taktiež mi bola položená otázka prečo. Ja v zúfalstve a stave úplnejbeznádeje som po jej vzore zdvihla hlavu a bez zábran som odpovedala: "Lebomedveď na štyri je Bubu“.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Môj kolega zostal bez slova stáť a nechápavým pohľadomžiadal vysvetlenie. Ja som sa však na nič nezmohla a tak ako ona odkráčalado svojej izby, ja som odkráčala do svojej kancelárie.

Tu som si uvedomila, že tak ako ja ovplyvňujem jej správanie,ona ovplyvňuje moje.

Barbora Zichová

Barbora Zichová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladé a veselé stvorenie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu